Startuodami norime pristatyti mūsų pirmąją investiciją. Per „Interactive brokers“ platform įsigijome 9-ias „Dino Polska S.A“ akcijas po 371,6 zlotų, įskaitant komisinius mokesčius (7,8% portfelio).
„Dino Polska“ – 1999 m. įkurtas Lenkijos maisto prekių tinklas. Per pastarąjį dešimtmetį tai buvo sparčiausiai augantis prekybos centrų tinklas Lenkijoje. Pagal mūsų praėjusiame straipsnyje aprašytą strategiją, ši įmonė atitinka didelio augimo įmonės kategoriją. Per pastarąjį dešimtmetį įmonės parduotuvių skaičius augo nuo 324 parduotuvių 2013 m., iki 2.406 parduotuvių 2023 m. (vidutiniškai po 22,2% per metus). Tuo metu įmonės pardavimai nuo 2014 m. augo dar sparčiau: nuo 2,108 mln. zlotų (PLN) iki 25,666 mln. PLN (vidutiniškai po +32.01%). „Dino“ stabiliai uždirba aukštą grąžą nuo nuosavo kapitalo (ROE), kurių pagrindą sudaro geri parduotuvių ekonominiai rodikliai.
TAIP PAT SKAITYKITE:
- Pradedame viešą investavimo kelionę su 10.000 Eur! Ko iš mūsų tikėtis?
- Portale „Mano pinigai“ – naujas dienoraštis: investuoti pradeda Matas ir Kristupas
Dabartinė „Dino Polska“ grąža nuo nuosavo kapitalo (ROE) siekia 30,41%.
Įmonės stiprybės:
1. Kompanijos vadovų interesai:
- „Dino Polska“ vadovui ir pagrindiniui akcininkui šiuo metu priklauso 51% visų įmonės akcijų. Tai yra gerai, nes vadovų interesai atitinka investuotojų interesus (suinteresuotas akcijos kainos auginimu). Be to, vadovas nemoka sau dividendų.
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
6 mėn. prenumerata už 4 mėn. kainą
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.