Po „Mano pinigai“ portale pasirodžiusio straipsnio apie komercinių bankų taikomą gyventojų konsultavimo tvarką tik iš anksto užsiregistravus, Lietuvos bankas (LB) pateikė klausimus bankams su tikslu įvertinti šią tvarką.
„Mano pinigai“ rašė, kad pandemijos pradžioje šalies komerciniai bankai apribojo tiesioginių – akis į akį – konsultacijų tvarką. Tačiau tokia tvarka liko galioti iki šiol. Kitaip tariant, į fizinį banko padalinį be išankstinės registracijos nuvykę gyventojai, su retomis išimtimis, yra paprašomi užsiregistruoti ir atvykti kitą kartą. Plačiau apie tai skaitykite ČIA.
Reaguodamas į bankų klientų skundus dėl apsunkintų kai kurių mokėjimo ir kitų paslaugų prienamumo, ypatingai vyresnio amžiaus klientų, gyvenančių ne didmiesčiuose, turinčių ribotą prieigą prie interneto, LB įvertins klientų aptarnavimą komercinių bankų padaliniuose.
„Aktyviai stebėdami bankų teikiamas paslaugas ir atsižvelgdami į klientų išsakomas problemas, kreipėmės į komercinius bankus, prašydami paaiškinti klientų aptarnavimo padaliniuose tvarką. Išsiaiškinsime, kur slypi konkrečios problemos, ir pasiūlysime jų sprendimo būdus, kad klientams bankų paslaugos būtų teikiamos paprasčiau ir operatyviau“, – pranešime cituojamas Vaidas Cibas, LB Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius.
LB prašo komercinių bankų per savaitę atsakyti, kokiais atvejais jie klientus gali aptarnauti telefonu, kada būtina fiziškai atvykti į banko padalinį, ar tam reikia iš anksto registruotis, kaip greitai klientui paskiriamas laikas, kaip klientai aptarnaujami nutikus nenumatytiems įvykiams, ir į kitus klausimus. Atsakymai bus analizuojami ir vertinami, formuojama geroji praktika, teikiamos rekomendacijos.
TAIP PAT SKAITYKITE:
- Nerimaujate, kad netinkamai tvarkotės su pinigais? 7 žingsniai leis tai patikrinti ir pakeisti
- Asmeninis finansų konsultantas: situacijos, kada reikėtų kreiptis, kaip išsirinkti
- Nebriskite į tą patį vandenį: 3 dažniausios elgesio su pinigais klaidos
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.