„Laikas su vaikais ir kalbėjimas apie viską, kas vyksta aplink mus, turbūt didžiausia investicija“, – įsitikinęs Donatas Mačinskas, įmonės „ID Invest“ vadovas, kurio 7-erių ir 9-erių vaikai jau investuoja į akcijas. Medeina Andriulienė, prekių ženklo „Thunderlings“ bendrasavininkė, priduria, kad veiklos vaikams dažnai be reikalo stipriai adaptuojamos: „Svarbiausia vaikų nenuvertinti ir juos įtraukti į kuo daugiau visko, ką patys darome, tada jie natūraliai mokosi iš mūsų ir nebereikia kažkokių butaforinių apribojimų ar specialaus mokymo.“
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.