„Microsoft“ ir „Alphabet“ – dažniausiai minimos dirbtinio intelekto (DI) bendrovės. DI tapus nauja mada (ang. „the new black“) svarbu neužkibti ant kompanijų, norinčių pasinaudoti jo populiarumu ir išpūsti savo akcijos kainą. Ekspertai dalijasi, kokios šiame sektoriuje veikiančios įmonės vertos investuotojų dėmesio.
Pastaruosius keletą metų „ant bangos“ laikėsi ir investuotojų dėmesį traukė blokų grandinės technologija ir kriptovaliutos, o dabar, panašu, iš proto veda DI mada.
Nors tai nėra naujas dalykas, per pastarąjį dešimtmetį jo galimybės smarkiai prasiplėtė, o paskutiniais mėnesiais susidomėjimą ypatingai padidinto teksto kūrimo robotas „ChatGPT“, per 5 dienas pritraukęs 1 mln. vartotojų. Palyginimui, „Instagram“ tai užtruko 2,5 mėn., „Spotify“ – 5 mėn., „Facebook“ – 10 mėn., „Netflix“ – 3,5 m.
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.