Investuotojai baudė „Teslą“ už sumažėjusias maržas

Investuotojai baudė „Teslą“ už sumažėjusias maržas
Arndo Wiegmanno („Reuters“ / „Scanpix“ ) nuotr.

Elektromobilių gamintoja „Tesla“ balandžio–birželio mėn. užfiksavo bendrovei rekordines ketvirčio pajamas, tačiau dėl kainų mažinimo krito maržų rodikliai. Volstritą nuvylė kainas mažinančios „Tesla“ maržos, akciją baudė ir investuotojai.

Antrąjį 2023 m. ketvirtį „Tesla“ pajamos siekė 24,93 mlrd. USD bei pralenkė analitikų prognozių vidurkį, kuris, „Refinitiv“ duomenimis, siekė 24,47 mlrd. USD, rašo CNBC. Per metus kompanijos pajamos augo 47%.

Pakoreguotas pelnas, tenkantis vienai akcijai, praėjusį ketvirtį sudarė 0,91 USD bei taip pat pralenkė analitikų prognozę (0,82 USD). Grynasis pelnas per metus augo 20%, iki 2,7 mlrd. USD.

Elonas Muskas, „Tesla“ vadovas, investuotojams ir analitikams sakė, kad šių metų tikslas yra pristatyti 1,8 mln. automobilių, tačiau trečiąjį ketvirtį tikimasi nedidelio sulėtėjimo dėl gamyklų atnaujinimo.

Mėnesio pradžioje „Teslia“ skelbė antrąjį ketvirtį iš viso pristačiusi 466.140 automobilių bei pagaminusi 479.700. Šie rezultatai taip pat buvo geresni, nei tikėjosi Volstritas, tačiau juos daugiausiai lėmė elektromobilių kainų karpymas bei kitos paskatos vartotojams pirkti kompanijos produkciją.

Tai lėmė, kad praėjusio ketvirčio veiklos marža sudarė 9,6% ir buvo mažiausia per penketą ketvirčių. Bendroji marža siekė 18,2% bei taip pat buvo mažiausia per tą patį laikotarpį. „MarketWatch“ duomenys rodo, kad „Tesla“ akcija prekyboje po biržos uždarymo krito apie 4%.

E. Muskas, paklaustas, ar investuotojai gali tikėtis automobilių segmento maržų stabilizacijos ar augimo, siūlė sumažėjimo nesureikšminti ir koncentruotis į ilgąjį laikotarpį.

„Trumpalaikė bendrosios maržos ir pelningumo variacija iš tiesų yra nereikšminga, lyginant su ilgalaikiu vaizdu. Dėl savivaldžių automobilių technologijos visi šie skaičiai atrodys kvailai“, – sakė E. Muskas.

Kaip pastebi CNBC, savivaldžius automobilius E. Muskas žada mažiausiai nuo 2016 m., tačiau šio pažado neįgyvendino iki šiol. Bendrovės išvystytos vairavimo pagalbos sistemos vis dar reikalauja, kad automobilyje esantis žmogus visuomet būtų pasiruošęs sukti vairą ar spausti stabdžio pedalą.

TAIP PAT SKAITYKITE:

Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?

Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.

Prenumeratos užsakymas

Mokėjimo būdai

Norėdami mokėti pavedimu pagal iš anksto gautą sąskaitą, spauskite PRENUMERUOTI. Gavę jūsų duomenis išsiųsime Sąskaitą.

Jei turite klausimų, susisiekime: tel. +370 5 252 6408, 252 6330, e.paštu [email protected]

VŽ Mano pinigai - praktiški patarimai apie investavimą

  • Investavimo dienoraščiai
  • Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
  • Ekspertų patarimai
  • Podkastai su investuotojais

Prenumerata 1 mėn.
6 Eur
(su PVM)

VŽ Mano pinigai - praktiški patarimai apie investavimą

  • Investavimo dienoraščiai
  • Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
  • Ekspertų patarimai
  • Podkastai su investuotojais

Prenumerata 12 mėn.
47 Eur
(su PVM)

VŽ Mano pinigai - praktiški patarimai apie investavimą

  • Investavimo dienoraščiai
  • Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
  • Ekspertų patarimai
  • Podkastai su investuotojais

LiMA DAY’24 ŠIAULIAI konferencijos dalyviams 3 mėn. prenumerata
0 Eur
(su PVM)

VŽ Mano pinigai - praktiški patarimai apie investavimą

  • Investavimo dienoraščiai
  • Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
  • Ekspertų patarimai
  • Podkastai su investuotojais

6 mėn. prenumerata už 4 kainą
24 Eur
(su PVM)
Mano pinigai