Grožio pramonės spindesiui sunku atsispirti, ypač kai neretos įmonės EBITDA marža siekia iki 30%, tad neabejotinai visame pasaulyje daugės naujų bendrovių ir investuotojų. Prekių ženklai, norėdami sėkmingai veikti šioje kintančioje ir vis konkurencingesnėje aplinkoje, turės ieškoti būdų, kaip išsiskirti iš kitų. Tarptautinė vadybos konsultavimo įmonė „McKinsey & Company“ prognozuoja, kad po pandemijos kylanti grožio prekių rinka kasmet augs maždaug 6% ir 2027 m. pasieks 580 mlrd. USD.
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.