„Apple“ akcijos nuo šių metų pradžios prarado 10%. Artėja tam tikros bėdos.
Naujų „Apple“ produktų pristatymai yra tarsi savotiškos mišios. Lojalūs jų produktų naudotojai dažnai apibūdinami kaip tikintieji, prisiekiantys obuolio logotipu ant savo technologinių žaisliukų. Be to, „Apple“ renginiuose dažnai nurodomos technologinių produktų kūrimo gairės.
Po šių metų labai laukto renginio, kuris vadinosi „Wanderlust“, visuotinai buvo tikimasi, kad bendrovės akcijos kaina kils.Tačiau galiausiai sulaukėme priešingo rezultato – akcijos kainos sumažėjimo ir nedidelio nusivylimo dėl naujų produktų. Po pristatymo labiausiai pasaulyje vertinamos bendrovės akcijos prarado 1,71%. Iki šios dienos investuotojai jau susižėrė 310 mlrd. USD, arba 10% bendrovės rinkos kapitalizacijos, kuri birželio mėn. pasiekė aukščiausią lygį – 3,1 mlrd. USD.
TAIP PAT SKAITYKITE:
- Suomiai sudarė „svajonių portfelį“ iš 11 akcijų
- Veteranai apie obligacijų perspektyvas atsiliepia skeptiškai
- Lukas investuoja: griebiu dviženkles palūkanas, lyg nebūtų rytojaus
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.