Elektromobiliai dažnai patenka į antraštes, bet kaip sekasi šių bendrovių akcijoms? Apžvelgiau du didžiausius šios pramonės atstovus.
Elektromobilių pardavimai pastaraisiais metais smarkiai išaugo. Dar prieš dešimtmetį juos pirko tik milijonieriai ir hipsteriai, o dabar, atsiradus vis daugiau įperkamų variantų, apie juos galvoja praktiškai visi. „Reuters“ duomenimis, 2006 m. elektromobilių gamintojai pardavė kiek daugiau nei 700.000 vienetų, o pernai – apie 13,6 mln. Nors šio rinkos segmento kilimo pagreitis šiek tiek slopsta, analitikų bendrovė „Rho Motion“, vis dar tikisi, kad šiemet pardavimai padidės 25–30%.
[infogram id="406fac2f-b995-4729-bd30-8cf50320570d" prefix="pB2" format="interactive" title="Elektromobilių pardavimai"]
JAV maždaug kas dešimtas naujas automobilis yra elektrinis, Europoje – beveik kas penktas, o Kinijoje, karščiausioje elektrinių transporto priemonių rinkoje, – kas trečias. Naujus akumuliatorinius ir hibridinius modelius dabar kuria visi didžiausi automobilių pramonės atstovai, o tai reiškia dar mažesnes kainas ir didesnį pasirinkimą vartotojams. Štai kodėl „Teslos“, rinkos lyderės jau 15 m., kėdė pradėjo smarkiau siūbuoti. Paskutinį praėjusių metų ketvirtį bendrovė netgi prarado savo pardavimų karūną, nes kinų prekės ženklas BYD sugebėjo pristatyti daugiau akumuliatorinių transporto priemonių.
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.