Didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ turi plėtros idėjų, kurių įgyvendinimą riboja palyginti menka prekybinio nekilnojamojo turto (NT) pasiūla didmiesčiuose. Šiuo metu vystomas Vilniaus „Vingio Akropolio“ projektas, reikšmingai papildysiantis pasiūlą, situaciją pakeis iš esmės, įsitikinęs Rimantas Perveneckas, grupės vadovas.
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
Tik iki rugsėjo 30 d.
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
24 Eur
(su PVM)
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.
0