Cristiano Ronaldo nuo stalo patraukti „Coca-Cola“ buteliukai tapo antireklama bendrovei, žemyn nusitempusi akcijos kainą. 2016 m. pasaulį užvaldęs „Pokemon Go“ žaidimas kilstelėjo Japonijos žaidimų gamintojos „Nintendo“ akcijos kainą, tačiau jį sukūrė kita bendrovė. Antroje straipsnio dalyje primename 4 incidentus, kurie turėjo didelės įtakos atskirų įmonių akcijoms.
Visą straipsnį gali skaityti tik „Mano pinigų“ ir „Verslo žinių“ prenumeratoriai.
- Luko investavimo dienoraštis
- Ką pirko investuotojai (kiekvieną mėnesį)
- Ekspertų patarimai
- Podkastai su investuotojais
Tik iki rugsėjo 30 d.
6 mėn. prenumerata už 4 kainą
24 Eur
(su PVM)
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų?
Parašykite „Mano pinigų“ redaktoriams.
0